logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۷۷۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

تخطی از سرعت مطمئنه در زنجان منجر به واژگونی خودرو کوئیک شد

تخطی-از-سرعت-مطمئنه-در-زنجان-منجر-به-واژگونی-خودرو-کوئیک-شد
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با اشاره به دلیل واژگونی خودرو، گفت: تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو منجر به بروز این سانحه رانندگی شده است.

مرتضی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به واژگونی یک دستگاه کوییک در زنجان، اظهار کرد: ساعت۱۱ واژگونی خودروی سواری کوییک از مسیر غرب به شرق بلوار خرمشهر، حدفاصل تقاطع شیلات تا میدان رخ‌داده است.

وی با اشاره به دلیل واژگونی خودرو، ابراز کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو منجر به بروز این سانحه رانندگی شده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان در تشریح این سانحه رانندگی، تصریح کرد: خودرو کوییک با خودرو پیکان که در منتهی‌الیه سمت راست پارک شده بود برخورد می‌کند.

وی بیان کرد: خودروی کوییک بعد از برخورد با خودرو پیکان برای جلوگیری از برخورد با سایر خودروها به سمت چپ تغییر مسیر می‌دهد تا اصلاح مسیر کند اما متأسفانه دوباره با خودرو پژو و پراید که در محل پارک شده بودند برخورد می‌کند و این برخوردها منجر به واژگونی خودرو کوییک می‌شود.

محمدی با بیان اینکه این سانحه رانندگی هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است، تأکید کرد: این سانحه رانندگی جزوه تصادفات خسارتی است.

وی با تأکید بر اینکه تراشه‌برداری و تغییر سطح آسفالت هیچ‌گونه تأثیری در سانحه رخ‌داده و واژگونی خودرو کوییک ندارد، ادامه داد: راننده خودرو سواری کوییک بعد از طی حدود ۲۰۰ متر از محل تراش برداری واژگون شده است.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر